• Zondag 19 mei mochten we de wei weer in om te spelen tegen SSV, gewoon gras dus daar kon het niet aan liggen, dat we een totale off day hadden.  Waar het wel aan lag ???? geen idee. Misschien aan de vroege keeperswissel Jaap ipv Wally, of was het te kort ritme ivm vorige week of lag het aan de opstelling van de coach??? Die toch redelijk gewoon was in vergelijk met de rest van het seizoen, Of kwam het omdat der Italien onverwacht zijn laatste wedstrijd speelde, ik weet het niet. Wat ik wel weet dat we er niet aan te pas kwamen en met 6-0 afgedroogd zijn door SSV. Dit was echt niet het verschil op een normale dag geweest. Ik denk gauw vergeten deze wedstrijd ook al omdat de hooligans demonstratief met witte zakdoekjes stonden te zwaaien bij het te vroeg verlaten van de arena. Zondag onze laatste thuiswedstrijd tegen Fortuna W. Ik hoop dat we allemaal aanwezig zijn om een borreltje te drinken na afloop en dan kunnen we ook vooruit kijken naar het nieuwe seizoen. Hoe staan we er voor met nieuwe rekruten als we afscheid hebben genomen van Ries, Jeroen, Wammes, Huib. Dus tot zondag 11.00 uur thuis.