• Terugblik Sportinstuif 'Bewegen is Gezond'

14 jun 2021
  • Op vrijdag 11 juni was er sport-instuif voor de jeugd in Zwaagdijk-Oost. Dit was een groot succes! Bijna 60 kinderen hebben meegedaan aan verschillende sportactiviteiten op het gebied van handbal, voetbal en tennis. Daarnaast was er een quiz met gezonde weetjes, veel fruit en watertap-tonnen.

Er konden prijsjes gewonnen worden en de kinderen konden op de foto met Druppie. Het was fantastisch dat dit georganiseerd kon worden, na een periode waarin er weinig groepsactiviteiten plaats kon vinden.

Namens de jeugdcommisies van Handbalvereniging Quick, Voetbalvereniging RKVV Zwaagdijk, Tennisvereniging Centecor en in samenwerking met JOGG Medemblik willen we alle vrijwilligers bedanken die dit mede mogelijk hebben gemaakt.

Speciale dank voor Boy Sijm en Jumbo Monique voor de sponsoring van het fruit.

Jeugdcommissie Handbalvereniging Quick, Voetbalvereniging RKVV Zwaagdijk, Tennisvereniging Centecor