• Spannend??? Ja voor de wedstrijd. We misten Stijn, Hidde en Nina. Maar gelukkig kregen we Guus en Lennon vanuit de JO11, omdat zij ook pas 9 zijn mochten ze nog mee doen.

Ik zou de hele wedstijd op doel staan omdat Stijn er niet was. Al snel stond ik dansjes te oefenen met Ian, i.p.v. ballen uit het doel redden omdat Guus en Lennon heel makkelijk konden scoren. Binnen 5 minuten stonden we al met 3-0 voor. Mijn vader Marthijs, de coach, liet de tegenstander met een speler meer spelen om het wat eerlijker te maken. Hierdoor lukte het de tegenstander om 1 keer te scoren.

Na de rust ging er bij ons steeds een speler uit waardoor de tegenstander met 2 extra spelers speelde, maar ook nu lukte het een keer om te scoren en werd het uiteindelijk 14-2. De wedstrijd was anders dan normaal, Guus en Lennon hadden wat moeite met overspelen, gelukkig ging dit in de tweede helft wat beter. Ian en ik hadden bijna niets te doen en kregen het erg koud. En omdat we nu ook anders opgesteld stonden en wij veel beter waren konden Jaap en Sarah ook mee naar voren richting het doel. Jaap kreeg een paar keer de bal en kon richting het doel dribbelen en scoorde ook een keer. Sarah had wat meer moeite om de bal door te spelen omdat er meteen 3 tegenspelers voor haar stonden. Toch hebben we met elkaar veel lol gemaakt en vonden we het stoer dat er twee spelers uit de JO11 mee deden.

Groetjes Nick Middelburg, Keeper van de JO9