• Vandaag een thuiswedstrijd tegen Always Forward. De wedstrijd begon om 10:50. Het was kouder dan eerder deze week en er hing nevel in de lucht. We begonnen met frisse moed. Guus zette goed druk op de tegenstander. De eerste doel poging was van de tegenpartij. Zwaagdijk moet hard aan het werk. Doelpunten van de tegenstander vlogen om onze oren.
    Een mooie poging van Dave maar helaas op de paal. Keeper Milan heeft het druk maar helaas is het moeilijk om de bal alle keren tegen te houden, want het wordt 4-0. Rust.

In de 2de helft heeft Pieter nog een doelpoging gedaan maar er komt geen doelpunt uit. We hebben super ons best gedaan en laten zien dat we best kunnen voetballen, maar de tegenpartij was beter en dat is jammer. Dan is het nog tijd voor de penalty’s! Daarbij scoorde ik één doelpunt toch even een fijn gevoel. Eindstand: 8-0

Groetjes, Derôn van Houten