• Beste leden en supporters,

Sportkantines vallen onder de horeca, dus in onze kantine gelden de horeca corona maatregelen ook, dus neem altijd uw coronabewijs mee als u de kantine wilt bezoeken.

Iedereen (wel corona vrij) is welkom op onze sportaccommodatie, terras en kleedkamers, maar voor de kantine geldt de uitzondering dat iedereen van 13 jaar en ouder zonder 2e vaccinatie of geldende testregels, volgens de nieuwste maatregelen niet naar binnen mag.

Wij zijn hier principieel zeker niet op tegen, maar het praktische bezwaar om vrijwilligers voor de controle te vinden die hun eigen leden moeten controleren en mogelijk moeten uitsluiten weegt wel zwaar.

Wij zijn dus eigenlijk niet goed in staat om dit te controleren en of te handhaven, dus hopen we op ieders medewerking.

De 1,5 meter afstand wordt weliswaar los gelaten, maar respecteer de wensen van personen die dit liever nog niet los willen laten.

Heeft u klachten, blijf dan thuis en als u niet gevaccineerd of recent getest bent vermijd dan uw komst naar de kantine, ook niet om alleen maar af te halen, want de daarvoor noodzakelijke aan te brengen scheiding is voor ons niet te realiseren.

Mvg, het bestuur