• Zondag 14 april onder een koud lente zonnetje speelden we de wedstrijd thuis tegen onze buren Woudia. Was het de laatste weken iedere keer 11 mensen bij elkaar te vinden was er deze week zowaar weer 12 man van ons eigen, Wammes bood zich vrijwillig aan om te vlaggen zodat de overige 11 moesten spelen. Jaap nog steeds op doel en dus Wally weer in het veld. Na de eerste schermutselingen werden wij optisch sterker en dat ondanks het gemis van de hooligans. Waar waren ze??? Uit een van de spaarzame uitvallen van Woudia was er een enorme knal op doel en dat verraste iedereen en ook Jaap. 0-1. Hierna werd ons spel wat minder verzorgd, er ging wel eens wat mis!!!!! Maar dat had ook goede kanten want bij een uitval van ons was er een mooie lob van Douwe die door Jorgensen vlak voor de lijn nog een laatste tikkie gaf, 1-1 en vrij snel ook rust. Maar vlak voor de rust wist Jorgensen zijn broer te verleiden om in een valkuil te laten lopen zodat die er uit moest met een hamstringetje, weg het grootste gevaar van Woudia.

Na de rust werd ons spel weer van de eerste 15 minuten en waren we gewoon weer beter. Dat Woudia met de handen in het haar aan het verdedigen waren bleek wel uit de pingel die we kregen, hands op hoog niveau, en dan hebben wij Ted; 2-1. Na deze terechte voorsprong was het verzet bij de buren grotendeels geknakt en toen brak de tijd aan van der Italien. Tot dan toe redelijk onzichtbaar en af en toe zelfs verkeerd passend stond de ware Italien op, 3-1 en 4-1. De 1e van Ries was na een solo van Jaap die het niet langer volhield in zijn doel en op avontuur ging en Ries op het juiste moment aanspeelde. De 2e  van Ries was na een assist van Sleepy, en zo kreeg deze wedstrijd een terechte en verdiende winnaar. Het paasweekend zijn we vrij en zondag 28 april spelen we thuis tegen SSV. Vrolijk Pasen.

Een tevreden coach.

P.S. Mochten er mensen zijn die in dit sterren ensemble willen spelen, we zoeken een mannetje of 4 voor volgend seizoen. Aanmelden kan bij elk lid van de veteranen, geboden word; een aantal zondagen vroeg en soms heel vroeg voetballen met een leuke? Groep mensen, op de nationale veteranendag hebben wij ook al 15? Jaar onze veteranen dag en die is erg gezellig. Gevraagd word, een beetje voetbal kunde, een opgeruimd karakter, en graag zoveel mogelijk aanwezig zijn op de wedstrijd dagen. We horen graag van jullie.